Перейти до основного вмісту

12 квітня в рамках співпраці Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області з Луцьким національним технічним університетом на факультеті бізнесу і права для здобувачів кафедри маркетингу відбувся спільний захід на тему: «Реклама-ефективний інструмент маркетингу».

Головна спеціалістка сектору контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю Тетяна Гвоздецька обговорила зі студентами загальні вимоги до реклами та наголосила, що креативні рішення при створенні реклами дозволяють привернути увагу потенційних клієнтів та створити незабутні враження, але  при цьому необхідно використовувати форми та засоби, які не завдадуть споживачеві реклами шкоди.

Маркетинг Маркетинг


Спеціалістка акцентувала увагу присутніх на тому, що відповідальність та повага до гідності при зображенні людей у рекламі мають бути в основі рекламних стандартів. Це, зокрема, закріплено у вимогах статті 8 Закону України «Про рекламу», згідно з якими у рекламі забороняється вміщувати твердження, які є дискримінаційними за ознаками походження людини, її соціального і майнового стану, расової та національної належності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання, а також такі, що дискредитують товари інших осіб. Обговорена практика попередження створення та розповсюдження дискримінаційної реклами, а також застосування Стандарту недискримінаційної реклами СОУ 21708654- 002-2011. 
 

Маркетинг

Професор кафедри маркетингу Сергій Войтович доповнив, що реклама повинна обережно використовувати моделі та образи, які впливають на формування нездорового способу життя, або можуть викликати загрозу життю жінок і чоловіків, особливо молоді та дітей, реклама має намагатися відображати більш реалістичні образи, зовнішність, поведінку жінок і чоловіків та запобігати приниженню.

МаркетингМаркетинг


Завідувач кафедри маркетингу Ірина Лорві наголосила, що реклама — важлива частина загального плану маркетингу і розробляється на підставі аналізу конкретної ситуації. 

Доцент кафедри маркетингу Олег Ковальчук виділив, що для успіху рекламних кампаній необхідне розуміння того, як працює маркетинг і яку роль відіграє в маркетинговій стратегії  реклама.

Кафедра маркетингу