Перейти до основного вмісту

Нещодавно в Луцькому національному технічному університеті доцент кафедри менеджменту Ірина Абрамова, яка навчає своїх студентів управлінню, втілила у життя власну ідею та розробила гру «Віражі», за фінансуванням House of Europe.

«На конкурсі суперників було вдосталь… Цю гру кожен для себе може використовувати по-різному, ось що і стало конкурентною перевагою для мене, що дало можливість виграти грант», - розповідає Ірина. В інтерв’ю науковиця поділилася тим, чим насправді особлива і корисна коучингова гра, на яку вікову категорію розрахована і в чому ж полягає її суть. Отож, читайте далі:

віражі

-Передусім, розкажіть, як до вас прийшла ідея створення цієї гри?

-В коучингу я вже два роки, тут мене зацікавив момент ігрової практики, тому що незалежно від віку, усі люди полюбляють грати і саме через таку практику людині набагато легше розкритись. Ідею створення гри виношувала доволі тривалий час. Якщо людина не вміє керувати своїм життям, то навряд чи вона зможе керувати своїм бізнесом. Саме через це спробувала поєднати коучинг та ігрову практику в одне ціле.

-В чому полягає суть цієї гри? Як вона може допомогти людям?

-Найголовніше - це те, що в кожної людини, яка приходить зіграти, повинен бути певний запит, який вона хоче пропрацювати. Тобто зараз ми знаходимось в точці А, але не дуже розуміємо як потрібно добратись до точки В. В контексті цієї гри людина має зрозуміти, як віднайти шлях для вирішення її проблеми.

Окрім того, є 2 найголовніші цілі, які потрібно досягти в грі. Перша – максималізація свого особистісного ресурсу. Друга – нейтралізація Гремлінів (перешкод, які заважають людині свідомо рухатись далі і тримати фокус уваги на тій цілі, яка є важливою для неї).

На завершення гри є резюме, в якому потрібно вказувати наскільки ви просунулись від 1 до 10 у вирішенні свого запитання.

віражівіражі

-Які перспективи подальшого впровадження гри «Віражі»?

-Я вважаю, що перспектив є дуже багато, тому що гра є універсальним інструментом, який можна використовувати і в сфері бізнесу, і для ейчарів, і для різних дисциплін менеджменту в сфері навчання. Студенту потрібно чітко розуміти, яким він себе бачитиме після завершення навчання. Найголовніше в коучинговій грі – самостійно прийняте рішення змінитися.

-Нині ви проходите процедуру з отримання авторського права? Як усе відбувається?

-Поки що я на етапі подачі документів. Це тривалий період часу, який потребує ресурсу. Для мене важливо запатентувати гру, згідно з чинним законодавством, оскільки це авторський продукт, тому це обов’язково потрібно зробити.

віражівіражі

-Чи плануєте створювати схожі проекти надалі?

-Насправді, у мене є багато цікавих ідей, я впевнена, що хочу робити схожі задуми надалі, бо бачу яку користь приносить гра для різних вікових категорій. Маю на меті розроблення карток для власників бізнесу.

Найцікавіше, що студенти-першокурсники запропонували мені зіграти з ними «Віражі». Це вже є показником тієї цінності, яку може приносити мій проект. Оскільки для кожного студента, першочергово, важливо удосконалювати свої навички, вміння висловитись, показати і розуміти себе.

віражівіражівіражі

-Чи задоволені ви до кінця своєю розробкою, або ж плануєте вдосконалювати гру?

-Досконалості немає меж. Я цілком і повністю задоволена результатом, звичайно, є певні моменти, які потребують покращення. Для цього я записала відео-курс, провела навчання для 10 тренерів, які будуть проводити гру в своїх спільнотах. Відповідно, від них буду отримувати зворотній зв’язок, який мені дасть можливість удосконалювати свій продукт.

-Чи хотіли б ви ще раз прожити увесь цей досвід?

-Звичайно! Кожен досвід – цінність для мене. Не буває без поганих ситуацій, але їх треба використовувати в свою користь!

віражівіражівіражівіражівіражівіражі

Ірина Грищук, відділ іміджу та промоції