Перейти до основного вмісту

26 квітня менеджер з персоналу ТОВ «Сільпо-Фуд» Олена Свистак провела мультитематичну лекцію для здобувачів освітніх програм спеціальності 075 Маркетинг. 

МаркетингМаркетинг


Розглянуті під час зустрічі питання стосувалися загальних трендів розвитку бізнесу у сфері роздрібної торгівлі, стратегії активної ринкової поведінки на цьому ринку ТОВ «Сільпо-Фуд» (мережа супермаркетів СІЛЬПО), а також формування власної стратегії професійного розвитку та самореалізації фахівця-маркетолога в успішній команді, яка розвивається.

Значна увага під час зустрічі була приділена питанням формування особистого бренду фахівця-маркетолога як найдієвішої стратегії на ринку праці.

МаркетингМаркетинг


Під час дискусії фахівець-практик разом зі здобувачами окреслили як основні компетентності, які мають бути здобуті під час навчання в університеті, а також ті активності, які має проявляти кожен, хто хоче бути успішним маркетологом.

 

Доцент кафедри маркетингу Олег КОВАЛЬЧУК